kaikki kategoriat

yhtiön uutiset

Sinä olet täällä : Etusivu> Uutta > yhtiön uutiset

Kuinka käyttää vesitiivistä butyyliteippiä?

Aika: 2020-02-23 Osumat: 64

Butyylivedenpitävä teippi on elinikäinen kovettumaton itseliimautuva vedenpitävä tiivisteteippi, joka on valmistettu pääraaka-aineena olevasta butyylikumista, jossa on muita lisäaineita ja jalostettu edistyneen teknologian avulla. Sillä on vahva tarttuvuus erilaisiin materiaalipintoihin. Samaan aikaan sillä on erinomainen säänkestävyys, ikääntymisenkestävyys ja vedenkestävyys, ja se toimii tiivistyksenä, iskunvaimennuksena ja suojana kiinnitetyn pinnalla. Tuote on täysin liuotinvapaa, joten se ei kutistu eikä tuota myrkyllisiä höyryjä. Koska se ei koveta elämää, sillä on erinomainen seurattavuus lämpölaajenemisen ja -kutistumisen sekä liiman pinnan mekaanisen muodonmuutoksen suhteen. Se on erittäin edistyksellinen vedenpitävä tiivistemateriaali.
Ominaisuudet
1) Se ei paranna elämää, voi säilyttää pysyvän joustavuuden ja kestää tietyn tason siirtymistä.
2) Erinomainen vedenpitävä tiivistys ja kemiallinen kestävyys, vahva ultraviolettisäteilyn (auringonpaisteen) estokyky ja yli 20 vuoden käyttöikä.
3) Helppokäyttöinen ja tarkka annostus.
Värit
Vakiovärit ovat harmaa, musta ja valkoinen (muita värejä on saatavana pyynnöstä).
Vinkkejä
1) Ennen käyttöä, poista vesi, öljy, pöly ja muu lika kiinnitettävän levyn pinnalta.
2) Teippi tulee säilyttää kuivassa ja viileässä paikassa, suojassa lämmöltä, suoralta auringonvalolta tai sateelta.
3) Tuote on itseliimautuva materiaali, joka voi saavuttaa parhaan vedenpitävän vaikutuksen, kun se liimataan paikalleen kerralla.